fredag 24 februari 2012

Det går visst att ringa oxå...

Skaffade en ny mobil i höstas och fick en ny kompis på köpet. Han heter Android-Vector och är min langare av beroendeframkallande droger (läs appar). Det började med Wordfeud. Så kul! Men andra har ju ett liv också och när jag väntade på nya ord började jag med Block Puzzle, ville inte tappa focus från mobilen.... Sen började jag skjuta blå ailiens på äpplen. Idag hittade jag en gammal favvo, Bubble shooter, och blev tipsade om två frågesportsappar av syrrann. Familjen? Tålmodige mannen, inte så tålmodig längre kanske, men börjar vänja sig. Den rara ungen säger; mamma du är beroende, du nördar din mobil typ hela tiden. Jag ska bättra mig, finns det Anonyma WF-are?

2 kommentarer:

  1. Jag skaffade också en sån här android i höstas och från att ha varit mobil-anti sitter jag nu med den för jämnan. Men det är ju ingen telefon egentligen, även om det faktiskt går att ringa på den, det är ju en liten handdator!

    SvaraRadera
  2. Om du hittar "Anonyma WF-are" så säg till mig, jag behöver också "avgifta" mig snart.. :P hihi

    SvaraRadera