lördag 29 december 2012

Jag gör så gott jag kan


Jag har aldrig varit mycket för nyårslöften. Lyckas jag inte uppnå det jag har hoppats på hjälper det antagligen inte att jag lovar något vid tolvslaget heller. Förra nyår avgav jag för första gången ett löfte som faktiskt fungerade skapligt. Jag gör så gott jag kan! Och det har jag oftast gjort! Jag har inte uträttat några stordåd under året, men det har ingen förväntat sig av mig heller. Inte ens jag själv... Orken och lusten har inte alltid räckt till för sånt som jag brukar göra. Men jag har gjort andra saker istället.

Det blir nyårslöfte i år igen. Favorit i repris. Jag lovar att göra så gott jag kan, så mycket orken och lusten räcker till, under hela 2013!


1 kommentar:

  1. Vad kul att du tittade in hos mig och jag gillar ditt löfte

    SvaraRadera