måndag 28 maj 2012

Slut på värme och sol

Ja, jag har klagat på värmen. När svetten rinner på ryggen även när man sitter still är det jobbigt. Och när man sover för lite för 5:e natten i rad för att sovrumstempen ligger på bastuvarmt är det också jobbigt. Men jag har bara klagat lite för det är rätt fab att åka till jobbet i linne och kjol, att sitta ute på lunchen, ligga i solen på altanen efter jobbet, osv, osv... Idag är vi nere på  10-12 grader igen och det blev kallt med kjol, trots tightsen. Jag tröstar mig med att klicka hem lite lyx från http://www.dermoshop.se , favvomärket Primo har supersköna ansiktskrämer, men också "skämma-bort" produkter som doftar choklad. Trots att min sockergen fortfarande är stukad njuter jag av lukten när jag tvålar in mig. Det finns också en väldigt billig Aloe-gel som kom väl till användning igår när den rara ungen låg i solen alldeles för länge och kom hem med kräftröda vader. Fler som har sovit dåligt i natt...

1 kommentar:

  1. Vad roligt! Du är precis som jag! Först är det för varmt och sedan är det för kallt! ha ha ha :)

    SvaraRadera