onsdag 13 juni 2012

Lyxledig

Nu är jag gräsänka igen, lite längre den här gången. Mannen åkte till Ukraina i helgen och kommer inte hem förrän till midsommar, fotboll förstås.
Själv lyxar jag med en ledig dag en vanlig sketen onsdag. Besök på kyrkogården, kortspel hos mormor, lunchmacka från macken och soffhäng med bloggläsning. Borde putsa fönster. Eller spola av trallen. Men va f-n, det finns kvar, slösar jag nu med min flex så gör jag vad jag vill!

Kan oxå berätta att jag håller på att göra slut på ett långvarigt förhållande. Tröttnat på att bli sviken gång på gång... Den rara ungen har förespråkat det länge och idag, efter att ha blivit nerstängd flera gånger, dumpar jag explorer och går över till Google Chrome i stället. Tar väl ett tag men jag lär mig väl. Kan ju inte vara helt obildbar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar